БУРХАНТАЙ УУЛЗСАН НЬ ТӨГСГӨЛИЙН 6Р ХЭСЭГ

image


—Мэригийн талаас—
Нэг л мэдэхэд энд байх сүүлийн өдөр болжээ. Дотор хоосон оргиод л сэтгэл санаа нэг л тийм муухай. ДуКёнсүүүүүүүү би чамайг санах байхдаа. Чи намайг санах болов уу? Пшш заза болилоо ингээд байвал би үүрд эндээ үлдчих юм шиг байна.
Кёнсүү: Мэри
Би: за?
кёнсүү: юу өнөөдөр чиний явах өдөр . . .
Би: мхм мэдэж байна
Кёнсүү: ярьж хэлэх юм байхгүй юу
би: б байхгүй ээ
Кёнсүү: заза тэгвэл май *шилтэй шингэн зүйл өгөх*
Би: юу юм
Кёнсүү: наадхаа уугаад гэртээ хариарай 😉
би: (( чи үнэхээр юу ч хэлэлгүй намайг явуулахаар шийдээ юу)) з за
КЁНСҮҮ!!! ЧАМД ГОМДЛОО ЗА ЮУ ЧИ МУУ БИ ЧАМД ИЙМ ИХ СЭТГЭЛ ГАРГАЖ БАЙХАД ЧИ ЯДАЖ НАМАЙГ САЙН ЯВААРАЙ ГЭЖ ХЭЛЖ БОЛСОНГҮЙ ЮУ АМНААС ЧИНЬ АЛТ УНАЧИХ ГЭЭД БАЙНА УУ МУУ ГОШНОГО МИНЬ ЭЭ??? гэж бодсоор уурандаа нөгөө шингэнийг нэг амьсгаагаар залгилж орхилоо.
~~~~~~~
ЕОО ТОЛГОЙ ~_~ ХАМАГ БИЕ НИЛ ХҮНДҮҮР ТЭГСЭН МӨРТЛӨӨ ДОТРООС МИНЬ НЭГ ТОМ ХАР ЧУЛУУГ АВААД ХАЯЧИХСАН Ч ЮМ ШИГ МЭДРЭМЖ ТӨРӨӨД БАЙЛАА.
Аав: хүүе миний охиоон сэрчихсэн үү?
Ээж: миний охион Мэри
Би: ээжээ *хоолой гарахгүй*
аав: эмчээ эмчээ манай охин сэрчихлээ
~~~
БИ ЭДГЭРСЭН 🙂 ТЭГЭЭД ЭСЭМИЙН ШАЛГАРУУЛАЛТАД ОРСОН 😀 ГАЙХАЛТАЙ СОНСОГДОЖ БАЙГАА БИЗ? ТИЙМ ЭЭ БИ ЯГ ОДОО МАШ ИХ ЖАРГАЛТАЙ БАЙНА. ГЭХДЭЭ Л -НЭГ Л ХҮН ДУТУУ OH OH OHHHH- ХАХАХ  ЯГ ОДОО ШАЛГАРУУЛАЛТЫХАА ХАРИУГ ХАРАХААР АЛХАЖ ЯВНА.
Байшингийн ханан дээр урт цаас наачихсан урд нь баахан хүмүүс шаалгилдан зогсож байна. Бүгдийг нь түлхээд мангасдаад бөгсдөөд арай гэж хамгийн урд нь зогсоод өөрийгөө хайлаа. Тэнцээгүй болов уу гэж айсан учраас доороос нь эхлээд нэрээ хайв. Гуйя гуйя тэнцсэн байгаасай. Заззз байхгүй юм шиг байна. -,- 5 дах хүн 4 дөх хүн 3 дах хүн бас л би биш 2 дох хүн ХАН МЭРИ гоод гоод би тэнцсэнггг байзаарай Мэри :O Мэри чинь би шдээ хүүеээ би тэнцчиж аааааааааааа ооооооооо тиймээээ 1Т хэн гэж байна *харах* Ду Кёнсүү . . . Вааттттт адилхан нэртэй юм байхдаа :)) гэнэт ард охидуудын хөөх wow гэх чимээ сонстон эргэж харвал Кёнсүү дүрээрээ урд ирцэн сарнай бариад  зогсож байв
— зохиогчийн талаас—
Мэри:  чи мөн үү *хүрч үзэх*
Кёнсүү: мэдээж би :3
мэри: чи энд юу хийж байгаан
Кёнсүү: чамайг санаад хүрээд ирлээ
Мэри: *шивнэх* гэхдээ чи чинь бурхан биздээ
Кёнсүү: одоо больсоон би чиний төлөө би бүх эрх мэдлээ Сан Бинь ахад шилжүүлээд зүгээр л энгийн хүн болоод ирлээ
Мэри: чи чи тоглоод байна уу нээрээ юу үгүэ үгү би яг зүүд…
кёнсүү: *уруул дээр нь үнсэх*
ИНГЭЖ ОДООГИЙН EXO ХАМТЛАГИЙН ГИШҮҮН ДУ КЁНСҮҮ ДУУЧИН БОЛСОН ТҮҮХТЭЙ АЖЭЭ :’) МЭДЭЭЖ ТА НАРЫН ХАРЖ БАЙГААЧЛАН МЭРИ Ч БАС ЭСЭМИЙН ДУУЧИН БОЛЖ СОЛО ДЭБҮТЭЭ ХИЙН АМЖИЛТТАЙ ЯВЖ БАЙГАА. ТЭДНИЙ ХАЙР СЭТГЭЛИЙГ ФЕНҮҮД НЬ ЗӨВШӨӨРӨН ИХЭД ДЭМЖДЭГ БӨГӨӨД ТУН УДАХГҮЙ МЭРИ ХҮҮХЭДТЭЙ БОЛНО XD
за хүссэн төгсгөл чинь байгаагүй бол уучлаарай ^^ бас үйл явдлыг нь үсэргээд2 явцан 😛 уучлаарай ^^ сэтгэгдлээ бичээрэй ^^

About ♛Викториа♛

....

2 thoughts on “БУРХАНТАЙ УУЛЗСАН НЬ ТӨГСГӨЛИЙН 6Р ХЭСЭГ

  1. Kkk хэлдэг:

    Aa goy boljee. Goy oguulleg bichij ogsond bayrlalaa.

    Таалагдсан

Сэтгэгдэл бичих